Select your language

Contacteer ons: +32 11 78 17 11 - info@crabbe.be  ico.facebook  ico.youtube 

Onze klanten aan het woord!

Om onze slogan 'Meer dan 70 jaar kwaliteit én tevreden klanten" extra kracht bij te zetten, laten we hier onze klanten zelf aan het woord. Zij vertellen over de verloop van de werken, vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van de werf.

Vraag een gratis dakanalyse!

"Ons vertrouwen is bevestigd door het geleverde werk"

De heer Tijskens kocht in de jaren ’90 een statige woning in Winksele. De woning dateert van de jaren ’30  en met verloop van tijd was de brede dakrand gaan doorhangen. Het gaat om oversteken van zo’n 80 cm die onderdeel zijn van het plat dak. De houten structuur was helemaal rot geworden en hing eigenlijk alleen nog met de roofing vast aan de rest van het dak. Een gevaarlijke situatie die aangepakt diende te worden. 

Aangezien de vorige eigenaars van de woning eerder al een beroep hadden gedaan op de diensten van Dakwerken Crabbé, ging de heer Tijskens ook bij hen te rade. Het was immers geen alledaagse herstelling, mede door de vorm en de structuur van het dak en de dakrand. Om de werken veilig te kunnen uitvoeren, moest bovendien een stelling geplaatst worden.

Mathieu Tijskens: “Omwille van de complexiteit van het project wilden we geen risico nemen. We hebben enkel contact gehad met Dakwerken Crabbé. Ze staan erom bekend dat ze goed werk leveren en dat werd bovendien ook bevestigd door onze buren, die ons hen ook aanraadden. Omwille van COVID-19 is er redelijk wat tijd geweest tussen ons eerste contact, ergens in juni 2020 en de eigenlijke uitvoering van de werken. Maar in die periode zijn we altijd heel goed geïnformeerd geweest over de timing. We wisten dat we wat geduld moesten hebben. Begin 2021 is de herstelling uitgevoerd. Eerst is er een stelling geplaatst en dan is een team van twee ervaren dakwerkers aan de slag gegaan. Het was duidelijk dat ze héél goed wisten waarmee ze bezig waren. Bovendien kwam Jo Van Gossum, die vanaf het eerste contact ons aanspreekpunt was, zelf twee maal per dag langs om het project op te volgen en met ons te bespreken. We hadden er op elk moment alle vertrouwen in. Communicatie speelt daarbij een belangrijke rol. Het is een essentieel onderdeel van een goede klantenservice. Ik heb zelf een verantwoordelijke functie in een Amerikaans bedrijf dat internationaal actief is en begrijp hoe belangrijk het is om te blijven communiceren met de klanten, ook op momenten wanneer je geen duidelijk antwoord kunt bieden. Beter iets communiceren dan helemaal niets. En ons vertrouwen in Dakwerken Crabbé is helemaal bevestigd, door het professionele werk dat ze geleverd hebben!”

Het volledige werk omvatte:

  • Bekleding oversteken verwijderen langs onder en zijkant
  • Roofing opensnijden en verwijderen, alsook de onderliggende isolatie
  • Rotte planken en kepers verwijderen
  • Nieuwe kepers en bruggen plaatsen
  • Plaatsen van nieuw materiaal: OSB en voligeplanken, dampscherm, isolatie en 2 lagen roofing
  • De bestaande volkern beplating werd gerecupereerd en terug geplaatst
  • Nieuwe alu dakrand plaatsen.

 

Bekijk hier de foto's van het project